3.5.2017

En vieläkää keksi vetäviä otsikkoja

Istuin tässä tuijottamassa vilkkuvaa kursoria tosi pitkään ennen ku päähän tuli yhtään mitään ajatusta että mitä ees haluaisin kirjottaa. Yritän lähtee nyt liikkeelle siitä että haluun vaan paikan minne voin tyhjentää mielen, ja koska bloggaaminen oli sillon yhdessä vaiheessa mulle tosi terapeuttista, miksei se olis sitä nytkin? Mä oon pitkään kaivannut kunnollista blogia mitä päivittää, minne päristä paljon kirjoista ja peleistä ja muusta. 

En vaa tiedä kunnolla mitä mä bloggaamiselta edes odotan, en oo saanu pitkään aikaan luettua mitään alusta loppuun ja nykyään mulla on vaikeuksia saada pelattuakin. Jotenki tuntuu ikävästi siltä että masennuksen kaa on tällanen vähän synkempi kausi: tuntuu että oon ihan tyhjä/turta, en jaksa innostua yhtään mistään, en jaksa tehdä mitään, jaksan hädin tuskin aamulla nousta sängystä jos tiiän ettei päivälle oo mitää odotettavaa. Huhtikuu oli kamalaa aikaa kun tiesi että pitää koulutyöt saada tehtyä loppuun mutta motivaatiota oli mitättömän vähän ja halus vaa... nukkua, vaan olla ilman että tarvitsi tehdä yhtään mitään. 

Onhan mulla nyt sekin mahdollisuus että kirjotan peleistä joita oon jo pelannu ja kirjoista joita oon jo lukenu, mut en tiedä kui hyvin se onnistus kun niistäki on jo sen verran aikaa ja kaikkein suurin innostus on niistä jo laskenut. Vois kyl miettii sitä jos en tähän hätään muuta kirjotettavaa tänne keksi. Lähinnä kirjotan kuitenki tänne vähän päiväkirjaa siitä miten paljon mun olo heittelehtii ja muuta että pystyn löydän sitten hyvin. Ja ainakaan en ala säätämään muistikirjojen kaa ku kirjotan digitaalista päiväkirjaa... kunhan maltan olla sörkkimättä ulkoasua liikaa, vaikka pysyn sen kaa tosi helposti nykyään tyytyväisenä. Mikä on todella huojentavaa. 

Kaikesta huolimatta tänään oli kyllä kiva päivä, vaikka mulla nyt onkin sellanen olo, että haluisin käpertyy peiton alle ja pysyy siel muutaman päivän. Mutta sää oli kiva, tuet tuli tilille ja sain ostettuu itelleni kivoja juttuja, niin ehkä se on ihan kivaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti