16.7.2016

Bloggaaja esittäytyy

Nojuutota. Nii. Hei. Mä en osaa kirjoittaa esittelyitä joten varautukaa siihen että tää todella kiusallista

Välillä mietin että on iha tyhmää ylipäänsä tehä esittelypostausta, koska oon kuitenkin bloggannu vuodesta 2007 lähtien vaikka mulla onkin ollut ihan liikaa blogeja sinä aikana. Mutku oon nii perfektionistinen että kaiken pitää olla just eikä melkei sillee ku haluun tai mistää ei tuu yhtää mitään. Oon pitkään yrittäny herättää tätäki blogia henkiin mut oon varmaa kolmesti poistanut kaikki postaukset sillä ajatuksella että alotan alusta. Ehkä tässä nyt innostuisi. Ehkä. Mutta nyt asiaan!

Kuka?
Kuljen nimellä Sanna, ja oon 26-vuotias naisennäköinen olento Lahden seudulta. Asun kaksiossa jota en jaksa pitää siistinä (kiitti masennus) joten joudun pyytämään säännöllisesti äidin apua (kiitti äiti). Opiskelen Lahden ammattikorkeakoulussa tietojenkäsittelyä, ja syksyllä aloitan siellä tokan vuoden. Harrastan pääsääntöisesti lukemista, kirjoittamista ja pelaamista, joihin tää blogi pääasiassa myös keskittyy. Oon myös tosiaan sairastanu masennusta nyt useamman vuoden (sain virallisen diagnoosin vasta viime vuonna). Saatan jonkin verran puhua siitä. Mulla on myös 8-vuotias kissa Väiski, joka on isoin, pehmein ja lemmenkipein kissa jonka oon omistanut. Ja se on myös oikea riiviö. 

Miksi?
Oon aina tykänny bloggaamisesta. Muutaman viime vuoden aikana en oo kuitenkaan blogannu erityisen aktiivisesti, kun en oo ollu yhtää varma siitä, millasista asioista haluun kirjottaa. Ja mua kiukutti liikaa se, ettei mun blogilla ollu koskaa lukijoita. Pikku juttu periaateessa, mutta aikanaan se oli mulle iso juttu. Tällee jälkikäteen aateltuna takerruin siihen vähän liikaakin, kun halusin tunnustusta ja validaatiota jostai muualta. Kyl mä sitä kaipaan vieläkin vähän, mutten enää niin pakkomielteisesti. 

Mitä?
Tää blogi tulee keskittymään mun kirjoittamiseen liittyviin kriisijuttuihin (koska mä edelleenki haluun saada ne jonnekin ja vaikka tajunnanvirtaa käsin kirjotankin niin jotenki blogi helpottaa siihen myös). Puhun myös jonkin verran masennuksesta yleensä. Tarkotus on kans kirjotella peleistä ja kirjoista joita onnistun saamaan loppuun asti. 

Että sellasta. En sitten tiedäkää mistä seuraavan postauksen kirjotan, koska ajatuksia on vähän liikaakin :))

1 kommentti:

  1. Onnea matkaan bloggaamisen kanssa! :)

    Lukijoita voi olla haasteellista kartuttaa, mutta jonkin verran siihen voi vaikuttaa ihan blogin mainostamisella erilaisilla palstoilla tai Facebookin bloggaajaryhmissä jne.

    Ehkä blogi kannattaa myös lisätä Blogit.fihin tai Blogilistaan (muistaakseni sellainenkin paikka oli), jolloin ihmiset saattavat löytää sen pariin helpommin.

    VastaaPoista